Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, odnotował w ubiegłym kwartale rekordowe wyniki finansowe. Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie prawie 0,8 mln zł oraz zysk netto na poziomie ponad pół miliona złotych, co stanowi wzrost o 2932 procent w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Główny wpływ na wynik finansowy Polyslash miała sprzedaż Mech Mechanic Simulator na PC oraz ponadprzeciętna sprzedaż Alchemist Simulator na platformie Nintendo Switch.
Rekordowe jest również I półrocze tego roku. Przychody ze sprzedaży odnotowane w tym okresie wyniosły ponad 1 mln zł co stanowi wzrost o 86 procent w porównaniu z I półroczem 2020 roku. Zysk netto wyniósł wówczas 583 tys. zł i był aż o 418 procent wyższy niż w analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy to wyniósł 112 tys. zł.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży naszych gier w ubiegłym kwartale. Premiera Mech Mechanic Simulator, która odbyła się 25 marca, stanowiła duży wpływ poziom przychodów ze sprzedaży. Wydarzeniem, którego efekt przerósł nasze oczekiwania, była jednak premiera Alchemist Simulator na Nintendo Switch, którego sprzedaż była lepsza niż wersji na PC – komentuje Dawid Ciślak, Prezes Zarządu Polyslash.
25 marca br. na platformie Steam miała miejsce światowa premiera najnowszej gry krakowskiego studia Polyslash. Wyczekiwane przez tysiące graczy Mech Mechanic Simulator przenosi gracza do świata przyszłości, w którym mechanicy nie pracują już nad samochodami, lecz nad olbrzymimi robotami. Gracz wciela się w jednego z fachowców pracujących w mieście Katwir. Jego głównym celem jest naprawa mechów. Natomiast 11 marca br. na platformie Nintendo Switch zadebiutował Alchemist Simulator produkcji Art Games Studio. Jest to projekt, w którym gracz ma do dyspozycji odpowiednie przyrządy służące do efektywnej obróbki składników. Jego zadaniem jest wykonanie na bazie mikstur szeregu zleceń, które opatrzone zostały ciekawymi historiami klientów chcących wykorzystać stworzone produkty do własnych, niekiedy niejasnych i zaskakujących celów. Premiera gry na PC miała miejsce 23 października 2020 roku.
- To nie koniec premier na ten rok. Trwają intensywne prace nad konsolową wersją Mech Mechanic Simulator. Oprócz tego nasz zespół deweloperski przygotowuje się do prac nad wersją beta Tribe: Primitive Builder. W przypadku realizacji wszystkich etapów prac zgodnie z planem obie gry mogą się ukazać jeszcze w IV kwartale tego roku – informuje Wojciech Czesak, Wiceprezes Zarządu Polyslash.
Tribe: Primitive Builder to wyjątkowy survival pozwalający graczom zostać architektem w czasach pierwotnych. Zadaniem gracza jest eksploracja wyspy w poszukiwaniu wszystkiego, co pomoże plemieniu przetrwać. Będzie trzeba zbierać drewno, kamień, błoto, a nawet liście. Gracz będzie zmuszony wykorzystać środowisko na swoją korzyść lub zginąć jak wiele cywilizacji wcześniej.
O spółce:
Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.
Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.
Od 27 sierpnia 2020 roku akcje Polyslash S.A. są notowane na rynku NewConnect.
Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.
Więcej informacji: http://polyslash.com
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/rekordowe-wyniki-kwartalne-polyslash-spolka-odnotowala-ponad-500-tys-zl-zysku-netto-w-q2-2021